Regisztrálj69475regisztrált tag
Attila kiképző edzés
Vissza
46 perc, Nehéz, Intervall tréning, kb. 325-460 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Kovács Attila

Eszközök

szék, szőnyeg, kézi súlyzó (2db 0,5kg-os, vagy 1kg-os), 1db rúd

Helyettesítő eszköz

törölköző, 2db fél literes palack vízzel megtöltve, felmosó, vagy seprű nyele
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 1 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: Haladóknak ajánlott Attila edzés, mert kemény 3/4 órát rakott össze. Szereted, ha kemény az edzés? Akkor Tiéd a pálya!
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Intervall tréning
Az óra szabályosan ismétlődő, változó intenzitású szakaszokból épül fel, ami kiválóan alkalmas a zsír, és energia égetéshez, és remek testfelépítést és fizikumot biztosít.Az erős és közepes fokozatú edzést nem ajánljuk kezdőknek, de a könnyűt bátran próbáld meg.