Regisztrálj69448regisztrált tag
Intervall zsírégető edzés egy kis erősítéssel
Vissza
51 perc, Közepes, Intervall tréning, kb. 280-360 kalRegisztráció
A teljes edzés lejátszásához regisztrálj és vásárolj bérletet vagy krediteket!

Edző

Kovács Debora

Eszközök

szőnyeg, kézi súlyzó

Helyettesítő eszköz

törölköző, 2db fél literes palack vízzel megtöltve
A videó lejátszásához kreditvásárlás szükséges.
FIGYELMEZTETÉS
A jelen előadói teljesítmény, valamint az ahhoz kapcsolódó esetleges egyéb szellemi alkotások, általános polgári jogi védelem alatt álló bármilyen szellemi alkotások, know-how, stb. felhasználására a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság kizárólagosan jogosult.Tilos az előadói teljesítménynek a FitVideo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság előzetes írásbeli engedélye nélkül történő bármilyen jellegű hasznosítása (ideértve különösen de nem kizárólagosan az előadói teljesítmény rögzítését, sugárzását, vagy más módon közönséghez, nyilvánossághoz közvetítését, a nyilvánosság számára hozzáférhetővé tételét, többszörözését, terjesztését).A fentiek megsértése a magyar jogszabályok értelmében mind polgári jogi, mind büntetőjogi következményeket von maga után.A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezheti. Nem ajánljuk a gyakorlatok végzését terhesség esetén, illetve ha olyan betegségben szenved ami kizárja a fizikai igénybevételt, vagy műtét után lábadozik.Ha kétségei vannak, kérje ki kezelőorvosa véleményét.Amennyiben a gyakorlatok végzése közben szédül, légzési zavarok, éles fájdalom lép fel, a gyakorlatot azonnal hagyja abba. Ha a fájdalom, rosszullét nem múlik, forduljon sürgősen orvoshoz.A videó megtekintése 1 kredit levonásával jár.
Videó letöltése...
Tipp: Egy edzés, amit Kovács Debi viszonylag könnyen elvégezhetőre állított össze. Az edzés eleje zsírégetés, majd a végén egy kis erősítéssel kedveskedik Neked.
Ismerd meg ezt az edzéstípust: Intervall tréning
Az óra szabályosan ismétlődő, változó intenzitású szakaszokból épül fel, ami kiválóan alkalmas a zsír, és energia égetéshez, és remek testfelépítést és fizikumot biztosít.Az erős és közepes fokozatú edzést nem ajánljuk kezdőknek, de a könnyűt bátran próbáld meg.